ساخت برنامه تلویزیونی
برنامه تلویزیونی
دنیای تبلیغاتی خیلی متنوع است. قبول کنید که با وجود انواع و اقسام روشهای ارتباطی و امکاناتی که این روزها وجود دارد، مارکتینگ یا اگر بخواهیم فارسی را پاس بداریم، همان بازاریابی و در کنار آن، تبلیغات بسیار بسیار نقش مهمی در شکوفایی هر کسب و کاری دارد. ساخت برنامه تلویزیونی هم از زیرمجموعههای همین بازاریابی و تبلیغات است. ساخت تیزر تلویزیونی میتواند کلید موفقیتتان در کسبوکار باشد. برای اینکه شما را بشناسند و با شما آشنا شوند، باید خودتان را معرفی کنید و چه راه و روشی بهتر از اینکه خودتان را از طریق رسانهای معرفی کنید که همه به آن دسترسی دارند. البته هر چند که رسانههای معروف چند سالی است که میلی و مایلی شدهاند اما باز هم میتوان بخشی از کارهای تبلیغاتی خود را به آنها سپرد و انتظار دریافت نتیجه مثبت داشت.
ساخت تیزرهای تلویزیونی
ساخت تیزر تلویزیونی میتواند موجب رشد برندتان شود. برنامه تلویزیونی و ساخت تیزری که به معرفی محصولات مختلف میپردازد از جمله اقداماتی است که شما را به طیف عظیمی از مخاطبان معرفی میکند. فرقی هم ندارد که در حال تاتیتاتیکردن هستید و تازه برندتان پا به عرصه گذاشته است یا دیگر برای خودتان خانم یا آقایی در میان برندها شدهاید و همه شما را میشناسند. شاید هم دیگر آنقدر رشد کردهاید که برند به اوج موفقیت خودش رسیده است. در هر کدام از این مراحل که باشید، تیزر تلویزیونی میتواند جنس ارتباط شما با مخاطبان و مشتریانتان را عوض کند.
هزینه ساخت برنامه تلویزیونی و تیزرها طیف متنوعی را پوشش میدهد. شاید این مبلغ با وجود زمان اندک یک تیزر بسیار کم شود و شاید هم به خاطر تولید پرهزینه و مخارج بالا بسیار زیاد شود. همه چیز بسته به این است که چه بازیگرهایی، چه امکاناتی و چه روشی برای ساخت برنامه استفاده میکنید.
ساخت برنامههای تلویزیونی
برای اینکه ساخت تیزر تلویزیونی یا برنامهای تبلیغاتی به جریات بیفتد باید حتما طرح و ایدهای در کار باشد. بیگدار که نمیشود به آب زد. بعضی از تیزرها و برنامههای تبلیغاتی آنقدر بد هستند که بهترین محصولات را هم از چشم مخاطبان میاندازند. پس بهتر است که طرح و ایده و پرورش آن برای ساخت برنامه و تیزر تلویزیونی را جدی بگیرید.
نوشتن سناریویی مناسب و جذاب هم کار دیگری است که باید در ساخت تیزر تلویزیونی لحاظ شود. از قدیم گفتهاند، تیزر بدون موضوع و سناریوی درست و حسابی شبیه جشن تولد بیکیک است. پس باید حتما سناریو و تِم کار قوی و مناسب باشد. وگرنه همه از شما زده میشوند و حتی میتوانید مضحکه عام و خاص شوید. اگر کمی فکر کنید حتما تیزرهای تلویزیونی یادتان میآید که به خاطر متن مسخره و دیالوگهای آبکی و سناریوی ضعیف، یکتنه باعث شدهاند که یک محصول بینوا از یک برند از چشم همه بیفتد.
انتخاب بازیگران مناسب برای فیلم تبلیغاتی هم کار دیگری است که نباید فراموش کنید. هر کسی نمیتواند بازیگر کاری تبلیغاتی شود. اگر این طور فکر کنید، نتیجه کارتان بسیار مضحک میشود. از نظر فنی هم که حتما باید قابلقبول در بدترین شکل ممکن و عالی در بهترین حالت باشید. یعنی اگر فیلمنامه و بازیگر و همه چیز خوب باشد اما کیفیت فنی کار ضعیف باشد، امکان دارد که تحتالشعاع قرار بگیرید و اُفت کنید.
مسیر ساخت تیزر تلویزیونی
مسیر اولیه ساخت تیزر تلویزیونی را هم که گفتیم. اما باید بدانید که برای همه این کارها نیاز به همکاری با شرکت تبلیغاتی و آژانسها دارید. آژانسهای تبلیغاتی که در این مسیر به کمکتان بیایند و راه و چاه را نشانتان بدهند. از همه اینها گذشته خرید رسانه و تنظیم زمان پخش هم به کمک شرکتهای تبلیغاتی میسر میشود. پس برای اینکه تیزر تلویزیونی بسازید یا در برنامهای به تبلیغ محصولاتتان بپردازید باید حتما کار را به خبرههای این مسیر بسپارید. شرکتهای تبلیغاتی واردند. یعنی چه؟ یعنی میتوانند برایتان تیزر بسازند و آن را به رسانه تلویزیون بدهند تا در زمانی مناسب که بر سر آن با تیوی (در این قسمت، نویسنده با تلویزیون احساس صمیمیت کرده است) به توافق میرسند در تلویزیون پخش کنند. در یک کلام، شرکتهای تبلیغاتی میتوانند فرشته نجاتتان برای درخشیدن در عرصه تبلیغات باشند.
اگر به دنبال تیمی حرفهای هستید به پالادیوم فکر کنید. حمل بر خودستایی نباشد اما پالادیوم برای مشتری و مخاطبان آن ارزش زیادی قائل است و همین باعث میشود که با دیدی چندجانبه به کار مشغول شود و اثری تولید کند که همیشه مشتریانش از آن راضی هستند. دست پالادیومیها برای دستدادن با شما آماده است.
خبر همکاری از شما. منتظرتان هستیم.