Powered by ZigaForm version 3.8.4

درباره پالادیوم

معرفی آژانس

آژانس تبلیغات و ارتباطات خلاق پالادیوم با هم‌افزایی تعدادی از جوانان کوشای ایرانی که هر یک سابقه کافی و اثربخش در حوزه‌های تخصصی خود مرتبط با تبلیغات و بازاریابی داشته اند و همکاری با مجموعه قدرتمندی از شرکت‌های فعال در زیرشاخه‌های مرتبط بازاریابی، مصرانه در بازار تخصصی خود وارد فعالیت شد تا بتواند ضمن کمک به ارتقای دانش بازاریابی و تبلیغات حرفه‌ای در محدوده تحت پوشش خود، راهگشای معرفی هر چه بیشتر و بهتر صنایع و سازمان‌های ایرانی به فضای دیجیتال با هدف تثبیت استراتژی، پیشبرد فروش و ورود به بازارهای بین‌المللی باشد.

آژانس پالادیوم به عنوان یک مجموعه با خدمات کامل (full service) تلاش می‌کند تا نه تنها نیازهای تبلیغاتی اولیه مجموعه‌های متوسط و بزرگ (از جمله کارخانجات و شرکت‌های تولیدی و خدماتی متوسط و بزرگ و ادارات و سازمان‌های عمومی و دولتی) را مرتفع سازد، بلکه در صدد است تا با همیاری و همدلی مخاطبان خود، راه حل‌های روزآمد در حوزه بازاریابی دیجیتال، بازاریابی محتوا و توسعه بازارهای بین‌المللی را در بسترهای مربوطه، به بدنه این کسب و کارها به شکلی سازمان یافته بیفزاید تا این هم فکری و همکاری موجب رشد مضاعف هر دو طرف (آژانس و مخاطب) گردد.

نام انتخابی این کسب و کار نیز مانند سایر موضوعات مرتبط با آن از جمله بازار هدف، استراتژی ورود به بازار، نوع فعالیت‌ها و … مسئله‌‌ای است که پیش از طرح، تا مدت‌ها دغدغه ذهنی صاحبان آن بوده است. نام” آژانس تبلیغات و ارتباطات خلاق پالادیوم “ از سه بخش اصلی تشکیل شده که این گونه معرفی می‌گردد:

آژانس تبلیغاتی

آنچه از خدمات و فعالیت‌ها، که در این مجموعه قابل ارائه است تحت نام آژانس تبلیغاتی تعریف و معرفی می‌شود.

نوع خدمات و شیوه ارائه آن اگرچه با برخی موضوعات دیگر مورد تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارای همپوشانی است؛ اما طبق همان قوانین و مقررات، این مجموعه در دسته کانون‌های آگهی و تبلیغات قرار می‌گیرد و به همین نام نیز خوانده خواهد شد.

ارتباطات خلاق

آنچه تحت عنوان تبلیغات در این سو و آن سو دیده می‌شود ناشی از برنامه‌‌ای است موسوم به برنامه تبلیغات که با هدف پیشبرد فروش، بازاریابی یا توسعه بازار تدوین می‌گردد. یکی از اهداف کلیدی هر نوعی از تبلیغ، ایجاد ارتباط موثر با مخاطبین است و همین موضوع است که در بسیاری موارد در هنگام اجرای تبلیغات از قلم می‌افتد. پالادیوم تلاش می‌کند تا پیش از ورود به مقوله اجرای تبلیغات، در هنگام تصمیم گیری و تدوین طرح پیشنهادی برنامه تبلیغاتیِ مخاطبان خود، آنان را در مهم شمردن این ارتباطات یاری نماید.

از سوی دیگر، زمانی این ارتباطات معنای واقعی خود را پیدا می‌کنند و اثربخشی بیشتری دارند که خلاقیت و هدفمندی را در خود نهفته داشته باشند. از این رو به دلیل اهمیت بالای این موضوع، که خود از ارکان اصلی شکل گیری این آژانس به شمار می‌رود، وجود این مهم در عنوان آژانس الزامی انگاشته شد.

پالادیوم

پالادیوم فلزی است گرانبها و کمیاب که دارای اثرات درمانی است و بیشتر در جوار عناصر ارزشمند دیگری همچون طلا و پلاتین یافت می‌شود. همچنین با توجه به شرایطی که در آن قرار می‌گیرد گاهی نرم و چکش خوار و گاهی بسیار سخت و غیرقابل نفوذ می‌شود. پالادیوم در برخی موارد نقش کاتالیزوری بسیار خوبی را داراست و موجب افزایش سرعت واکنش‌ها و نتیجه بخش شدن آن‌ها می‌شود. همچنین در تجهیزات مخابراتی که نقش سرعت دادن و افزایش کیفیت ارتباطات را بر عهده دارند از پالادیوم استفاده می‌شود.

آنچه در بالا توضیح داده شد اگرچه در ظاهر، ویژگی‌های عنصر پالادیوم است اما همگی نمادهایی هستند که ما نیز در آژانس پالادیوم تلاش می‌کنیم آن گونه بوده و آن گونه عمل کنیم. آن که ارزشمند و کمیاب باشیم، آن که نقش درمانگری و شتاب دهندگی داشته باشیم. آن که همجوار بزرگان بوده، گاه منعطف و گاه مقید به چارچوب‌ها باشیم و همواره تلاش کنیم تا ارتباطاتی بهتر، قوی تر و ماندگارتر بر پایه اعتماد و تخصص ایجاد نماییم. از همین رو نیز این نام را برای آژانس خود برگزیدیم و تلاش خواهیم کرد تا به اصول آن پایبند باشیم.