شرکت مهندسی و ساختمان تیو انرژی

داستان مشتری 

شرکت مهندسی و ساختمان تیو انرژی (سدید جهان صنعت سابق) به‌عنوان یکی از شرکت‌های خصوصی پیشرو، در طول ۲۴ سال گذشته فعالیت‌های طرح و ساخت پروژه‌ها در صنایع مختلف اعم از نفت، گاز، پتروشیمی، یوتیلیتی (آب، برق، بخار و کاتالیست)، نیروگاهی، صنعتی، معدنی و شیمیایی را به عهده داشته است. اما در برهه‌ای از زمان فعالیت خویش با چالش‌هایی روبرو شد که این چالش‌ها باعث آشنایی و همکاری طولانی‌مدت این شرکت با آژانس تبلیغاتی پالادیوم می‌شود.

شرکت تیو‌ انرژی و چالش نحوه ارتباط با مخاطب

اولین همکاری شرکت مهندسی و ساختمان تیو انرژی با آژانس تبلیغاتی پالادیوم در خصوص چالش تبلیغات در بازار بود. اگرچه این شرکت فعالیت خود را از دیرباز آغاز کرده بود و در گذشته نیز موفقیت‌های بزرگی را به دست آورده بود اما در دوره کوتاهی در سکوت به فعالیت خویش ادامه می‌داد و نیاز داشت تا دوباره و به صورت قدرتمندتر از قبل خود را به مخاطبانش معرفی کند و با آن‌ها ارتباطی موثر برقرار کند. بنابراین جلساتی بین مدیران تیوانرژی و آژانس پالادیوم برگزار شد تا با راه‌حل‌های مناسب این مشکل برطرف شود. که درنهایت به این نتیجه رسیدند که وب‌سایت شرکتی بهترین و سریع‌ترین راه برای معرفی شرکت به بازار و همچنین تبلیغات است. اگرچه این شرکت از ابتدا دارای وب‌سایت بود اما به دلیل این که محتوای سایت دارای اطلاعات ناپخته‌ای بود که گاهاً اصول سئو نیز در آن‌ها رعایت نشده بود، رتبه خوبی در نتایج گوگل نداشت. بنابراین اقدامات زیر در خصوص سایت به‌طور جداگانه انجام شد:

بهینه‌سازی محتوا:

همانطور که گفته شد، تیوانرژی وب‌سایت و محتوای وب‌سایت نیز داشت اما این محتوا نه‌تنها به‌روز رسانی نشده بود و قدیمی بود بلکه اصول سئو نیز در آن‌ها رعایت نشده بود. آژانس پالادیوم در ابتدای کار محتوای صفحات وب‌سایت تیوانرژی را با رعایت اصول سئو بروز کرد.

ترجمه محتوا به زبان دوم:

با توجه به این که مشتری‌های شرکت مهندسی و ساختمان تیو انرژی نه تنها از ایران، بلکه از کشورهای دیگر نیز بودند. نیاز بود تا محتوای سایت به زبان دوم ترجمه شود. بنابراین محتوای به‌روز رسانی شده سایت به زبان دوم ترجمه و در سایت قرار داده شد. اکنون تیوانرژی می‌توانست به راحتی نمونه‌کارهایی را که برای مشتریان فارسی زبان انجام داده است به صورت انگلیسی و نمونه‌کارهای دیگر مشتریان را به راحتی به زبان فارسی در سایت خود قرار دهد و به تمامی مخاطبان خود در سراسر جهان نشان دهد.

تغییرات جزئی در هویت بصری

هویت بصری شرکت مهندسی و ساختمان تیو انرژی از ابتدا به‌خوبی شکل گرفته بود اما با توجه به این که ترند جهانی و هویت بصری شرکت‌ها به سمت ساده‌تر شدن و مینیمال‌تر شدن پیش میرفتند، تیو‌انرژی از آژانس پالادیوم خواست هویت بصری‌ شرکت را مطابق با تغییرات جهانی به‌روز کند.

طراحی برندبوک لازمه هر شرکت

برند بوک، کتابچه‌ای است که اهداف، رنگ سازمانی، قوانین درون سازمانی و هرچه راجب برند است در آن نوشته می‌شود. درواقع راهنمای برند است که مشخص می‌کند لوگو، رنگ، محتوای وب‌سایت، تبلیغات و سایر اقلام سازمانی به چه شکل طراحی شوند. بنابراین لازمه هر شرکت به شمار می‌رود. شرکت تیو‌انرژی نیز با توجه به اهمیت برندبوک و همچنین تغییرات جزئی که در هویت بصری داشت، نیاز به یک برندبوک جامع و کامل داشت تا بتواند هویت برند خود را به صورت جامع و یکپارچه مستندسازی کند. که این مسئولیت نیز بر عهده آژانس تبلیغاتی پالادیوم بود.

طراحی کاتالوگ

طراحی کاتالوگ برای شرکت‌های بزرگی همچون شرکت مهندسی و ساختمان تیو انرژی بسیار ضروری است. به خصوص این که این شرکت در حوزه فعالیت‌های صنایع B2B به شمار می‌رود و یکی از مهمترین راه‌های معرفی محصولات این گونه از شرکت‌ها کاتالوگ می‌باشد. شرکت تیوانرژی از گذشته کاتالوگ‌هایی داشت اما این کاتالوگ‌ها نیاز به تغییرات و بازطراحی داشتند به‌خصوص این که قرار بود از کاتالوگ‌ها در نمایشگاهی که پیش رو شرکت بود استفاده شود. چندین کاتالوگ برای این شرکت طراحی و یا بازطراحی شد که دو نمونه از آن‌ها، بازطراحی کاتالوگ جنرال و طراحی کاتالوگ لوله‌های CRA بود که در ادامه توضیحات مختصری از این دو کاتالوگ آمده است:

بازطراحی کاتالوگ جنرال:

محتوا، اطلاعات و همچنین گرافیک کاتالوگ جنرال شرکت تیو‌انرژی قدیمی شده بود و نیاز به بازطراحی و به‌روزرسانی محتوا داشت. بنابراین اطلاعات، نمونه کارها و محتواهای مورد نیاز تیوانرژی از آرشیو شرکت و همچنین نمونه‌کارهای انجام شده توسط آن جمع‌آوری شد تا کاتالوگ جنرال این شرکت به خوبی بازطراحی شود.

طراحی کاتالوگ لوله‌های CRA:

لوله‌های CRA لوله‌هایی با آلیاژهای ویژه‌ای هستند که برای صنایع نفت و گاز استفاده می‌شوند. از این لوله‌ها فقط برای برخی از چاه‌ها و در شرایط ویژه استفاده می‌شود. بنابراین تکنولوژی و علم خاصی را می‌طلبد که شاید معدود کشورهایی این علم را داشته و بتوانند تولید کنند. بنابراین نیاز به محتوای تخصصی برای طراحی کاتالوگ این لوله‌ها بود که این محتوا از مقالات و رفرنس‌های خارجی از تولیدکننده‌های بزرگی مانند BAO استیل چین و سایر شرکت‌ها جمع‌آوری و استفاده شد.

ساخت موشن گرافیک

تیوانرژی نیاز داشت که به‌ عنوان یکی از بزرگ‌ترین سازندگان مخازن صنایع نفت و گاز و همچنین لوله‌های CRA معرفی شود تا بتواند خودش را به درستی معرفی کند. بنابراین برای مخازن صنایع و همچنین لوله‌های CRA نیاز به موشن گرافیک داشت:

ساخت موشن گرافیک مخازن:

برای رسم ساختار آینده این شرکت، نیاز به ساخت موشن گرافیک از مخازن صنایع حوزه آن بود. این موشن گرافیک به تیو انرژی کمک می کرد تا پتانسیل‌های شرکت را به خوبی به مخاطبان هدف خود معرفی و مشتریان بالقوه را به مشتریان بالفعل تبدیل کند..

ساخت موشن گرافیک لوله‌های CRA:

لوله‌های CRA چندان شناخته‌شده نیستند اما برای برخی از چاه‌های نفتی و به خصوص گازی و در شرایط آب‌وهوایی خاص بسیار پرکاربرد و منطقی‌تر از دیگر لوله‌ها به شمار می‌روند. تیوانرژی نیاز داشت با استفاده از موشن گرافیگ با موضوع لوله‌های CRA آگاهی از ساختار و کاربرد این لوله‌ها را افزایش دهد. بنابراین موشن گرافیکی با موضوع لوله‌های CRA ساخته شد تا ظرفیت‌ها و پتانسیل این لوله‌ها را معرفی کند.

طراحی گرافیک غرفه نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت نفت و گاز در کیش

حضور در نمایشگاه‌‌ها برای شرکت‌های صنعتی بسیار مهم و تأثیرگذار است. شرکت‌های صنعتی، مشتری و مخاطبان خاص خود را دارند که تبلیغات و بازاریابی آن‌ها هم مانند تبلیغات دیگر محصولات، عمومی نیست. نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت نفت و گاز نیز یکی از نمایشگاه‌های صنعتی بود که شرکت مهندسی و ساختمان تیو انرژی در آن حضور داشت. این نمایشگاه می توانست شرکت تیوانرژی را به خوبی پرزنت کند بنابراین می‌بایست گرافیک غرفه درخور این شرکت طراحی می‌شد. آژانس تبلیغاتی پالادیوم گرافیک غرفه را در این نمایشگاه طراحی و همچنین از کاتالوگ‌های آماده شده نیز در این نمایشگاه استفاده کرد.

تبلیغات، برندینگ، روابط عمومی(pr)

شرکت تیو‌انرژی مانند دیگر شرکت‌ها به‌خصوص شرکت‌های خارجی اقدام به بستن قرارداد یک‌ساله با آژانس تبلیغاتی پالادیوم کرد. یکی از کارهای اصلی این قرارداد در خصوص مشاوره‌ی تبلیغات و بازاریابی، برندینگ و روابط عمومی است که متخصصین آژانس ‌تبلیغاتی پالادیوم به این شرکت کمک می‌کنند در مسیر پیشرفت خود در فضاهایی از جنس طراحی شخصیت برند و معرفی برند به مخاطبان خود از ظرفیت‌های آژانس پالادیوم نیز کمک بگیرد و محتواهای جدید مرتبط با برند تولید کند، مستندات جدید آماده کند و درنهایت ارتباط با کیفیت‌تری با مشتریان خود برقرار کند.

همکاری بلندمدت و موفق

پس از اتمام پروژه‌های انجام‌شده برای این شرکت باید گفت که این پایان همکاری شرکت مهندسی و ساختمان تیو انرژی و آژانس تبلیغاتی پالادیوم نبوده و این شرکت به دلیل این که به موضوع وب‌سایت شرکتی خود اهمیت ویژه‌ای می‌دهد، باوجود این‌که طراحی سایت آن به اتمام رسیده اما همچنان نه‌تنها چندین مرحله تغییرات و بروزرسانی‌هایی برای وب‌سایت در نظر گرفته است بلکه برنامه‌های همکاری طولانی‌مدت بیشتری را نیز در سر دارد.

اشتراک گذاری

Previous
Next

برای شروع همکاری آماده اید؟

سوال دارید؟

اطلاعات و توضیحات بیشتری نیاز دارید؟

برای شروع همکاری آماده اید؟

سوال دارید؟

اطلاعات و توضیحات بیشتری نیاز دارید؟

با ما در تماس باشید

با ما در تماس باشید