شرکت تولیدی پاک نام

داستان مشتری 

شرکت تولیدی پاک نام که از دیرباز تولید محصولات شوینده و پاک‌کننده را برعهده دارد و درگذشته آن را با نام اسنو آن را می‌شناختند یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین مجموعه‌های تولیدکننده محصولات شوینده و پاک‌کننده در کشور ایران است که برندهای مختلفی با سهم بازارهای متفاوتی را در خود دارد مانند برندهای یکتا، تاپ، بامداد، دی، آرا، رامیس، آرن. اما از میان آن‌ها برند پاک‌ یکی از مهم‌ترین و شناخته‌شده‌ترین برندها به شمار می‌رود که مجموعه عظیمی از محصولات شوینده و پاک‌کننده را در سبد کالایی خود دارد. در برهه‌ای از زمان آژانس تبلیغاتی پالادیوم با برند پاک همکاری کوتاه و ثمر بخشی داشتند. این همکاری که برای مدل‌سازی بسته‌بندی سه نوع از محصولات برند پاک بود، در نهایت منجر به نتایج بسیار خوبی برای برند پاک و البته افتخاری دیگر برای آژانس تبلیغاتی پالادیوم شد.

سه‌ محصول با دو مدل بسته‌بندی متفاوت

در برهه ای از زمان برند پاک تصمیم گرفت برای برخی از محصولاتش بسته‌بندی جدیدتری ارائه دهد. این شرکت برای محصولات مایع دست‌شویی کرمی، پاک‌کننده چندمنظوره تاپ و پاک‌کننده سطوح حمام و دستشویی، نیاز به مدل‌سازی بسته‌بندی داشت تا بتواند از آن‌ها، هم در تبلیغات چاپی و هم در ابعاد بزرگ‌تر مثل تبلیغات بیلبوردی و اتوبوسی به‌خوبی استفاده کند.

مدل محصول مایع دست‌شویی کرمی باید به شکل پمپی تولید می‌شد و دو محصول دیگر یعنی پاک‌کننده چندمنظوره و پاک‌کننده سطوح نیز باید به شکل اسپری می‌بود تا به خروجی مناسبی در استفاده راحت‌تر مشتری از محصولات و همچنین بسته‌بندی شکیل‌تر برسیم. در نهایت این طراحی‌ها توسط آژانس تبلیغاتی پالادیوم انجام شد و پس از چندین مرحله اصلاحات و تغییرات، خروجی با کیفیت‌های مختلف ازجمله کیفیت مشابه محصولات واقعی تحویل برند پاک شد.

همکاری کوتاه اما اثربخش

برند نام آشنای پاک‌ نام همواره در تلاش بوده است تا محصولات خود را بر اساس نیاز روز و جامعه فراهم آورد و این همکاری افتخاری دیگر را برای آژانس تبلیغاتی پالادیوم با این برند نام آشنا رقم زد که اگرچه کوتاه بود اما اثرات مثبتی بر سهم بازار این سه محصول برند پاک داشت.

اشتراک گذاری

Previous
Next

برای شروع همکاری آماده اید؟

سوال دارید؟

اطلاعات و توضیحات بیشتری نیاز دارید؟

برای شروع همکاری آماده اید؟

سوال دارید؟

اطلاعات و توضیحات بیشتری نیاز دارید؟

با ما در تماس باشید

با ما در تماس باشید