لوگو تایپ ها

لوگو با طرح های مفهومی

مراحل خلق و اجرای لوگو

  • استراتژی برند

    آنچه صاحبان برند به عنوان ویژگی‌ها و سیر تکامل آن برند و آن کسب و کار در ذهن دارند در فرایند خلق لوگو که نماینده بصری برند خواهد بود تاثیرگذار است.

  • طراحی گرافیک

    بخش اجرایی با طراحی آغاز می‌شود. طرحی که عموما بصورت اتود دستی بر روی کاغذ اجرا می‌شود تا اصالت خود را حفظ کرده باشد

  • استفاده از نرم افزارهای تخصصی

    در اجرای دیجیتال لوگو عموما از نرم افزارهایی چون Adobe Photoshop، Corel Draw، Adobe Illustrator استفاده می‌شود.

  • مدلسازی

    شکل و عمق سه بعدی لوگو و همچنین رنگ و ترکیب آن در این مرحله رخ می‌دهد که باید با مفاهیم و اصول اولیه برند همخوانی داشته باشد.

نتیجه نهایی

سایر نمونه کارها