, ,

نقش شبکه های اجتماعی در بازاریابی پزشکی چیست؟

نقش شبکه های اجتماعی در بازاریابی پزشکی بسیار پررنگ شده است. پررنگ‌تر از آن که به دیده فعالیتی غیرضروری و جانبی به آن نگریسته شود. برای رشد برند و اعتبار خود در عرصه پزشکی نیاز مبرمی به تمرکز حرفه‌ای روی شبکه‌های اجتماعی وجود دارد.
رواشناسی رنگ
,

روانشناسی رنگ در طراحی ابزارهای بازاریابی پزشکی

بازاریابی پزشکی هم مانند بازاریابی در هر کسب و کار و صنعت دیگری مملو از ریزه‌کاری‌ها و نکاتی است که باید برای ارتقای تصویر و صدای یک برند از آنها بهره برد. روانشناسی رنگ یکی از مقوله‌های مهمی است که می‌تواند وجهه هر برندی را به شدت تغییر دهد.
بازاریابی محتوای پزشکی

بازاریابی محتوای پزشکی و نکاتی قابل تامل

بازاریابی محتوای پزشکی مانند بازاریابی محتوا در هر حیطه دیگری نیاز به تعریف استراتژی‌هایی دارد که قبل، در حین و بعد از اجرا مدام ارزیابی و کنترل می‌شوند تا به بهترین شکل ممکن، مخاطبان را به خود جذب کنند.

بازاریابی پزشکی دقیقا چیست و چه تعریفی دارد؟

بازاریابی پزشکی بیش از هر زمان دیگری مورد نیاز برندها و کسب و کارهای مرتبط با این حیطه است. این روزها که قدرت چانه‌زنی مشتریان به شدت افزایش پیدا کرده است، توجه به اقدامات و اهداف بازاریابی ضروری است.

۷ ایده درجه یک برای عکاسی تبلیغاتی در پروژه های مختلف

تبلیغات همه جا هستند. هرجایی که می رویم و در هر کاری که می کنیم با آن ها مواجه می شویم. ما در دنیایی از تبلیغات احاطه شده ایم. همه جا از صفحات کامپیوتر و تلویزیون، خیابان ها و جاده هایمان تا بسته بندی غذاهایی که می خوریم، تمامی دنیای اطراف ما پر است …
طراحی بروشور

۷ توصیه خلاقانه برای طراحی بروشور را جدی بگیرید

طراحی بروشور هم بخشی از یک برنامه تبلیغات و بازاریابی است. درست مانند عضوی از یک ارکستر بزرگ که باید در هماهنگی کامل با سایر اعضا باشد. همان‌طور که در یک ارکستر، اگر ویولون اول کمر به قتل ویولون دوم ببندد، آرایش تمام سازها به هم می‌خورد در کمپین‌ها هم تمام اعضا باید در کنار هم و منسجم عمل کنند و اصطلاحا وصله ناجور نباشند.
تولید محتوای b2b

تولید محتوای B2B و تاکتیک هایی که باید از همین حالا به کار بگیرید

بازاریابی محتوا برای صنایع b2c و b2b اصلا شبیه نیست. هر یک از این زمینه‌ها، قواعد مخصوص به خود را دارد. باید بدانید که مشتریان این دو صنعت کاملا با یکدیگر متفاوت هستند، نیازهای متفاوتی دارند و برای هر یک باید استراتژی‌های محتوایی منحصر به خود…
موشن دیزاینر - موشن گرافیک

۷ عادت موشن دیزاینرهای موفق چیست؟

وقتی صحبت از موشن گرافیک و تخصص موشن دیزاینرها می‌شود، همه به تخصص‌هایی در زمینه تئوری رنگ‌ها، تسلط به نرم‌افزارهایی مانند: اَفترافکت (after effect)، فاینال کات(final cut) و...، فکر می‌کنند. اما دانستن این چیزها برای موفقیت کافی است؟ یعنی بدل شدن ب…
لوگو
, ,

۵ دلیل مهم برای استفاده از لوگو در بازاریابی

لوگو یکی از قطعات ضروری پازل بازاریابی شما هستند. لوگوها می‌توانند پیامی ویژه را به سادگی به مخاطب هدف‌تان انتقال دهند. طراحی یک لوگوی خوب مانند یک آگهی کوچک و جمع‌وجور برای‌تان عمل خواهد کرد. شاید فکر می‌کنید که این بخش از تبلیغات و بازاریابی آ…
اقدامات بازاریابی اجتماعی

اقدامات بازاریابی اجتماعی و نقش آنها در ایجاد تغییرات مؤثر در جوامع

اقدامات بازاریابی اجتماعی از سوی دولت، سازمان‌های غیرانتفاعی و خصوصی انجام می‌شود و طیف وسیعی از عملیات و اهداف را پوشش می‌دهد که برای اجرای درست آنها باید مفهوم بازاریابی اجتماعی را به خوبی شناخت.

حفظ عنصر انسانی در مدیریت تجربه مشتری دیجیتالی را فراموش نکنید

مدیریت تجربه مشتری دیجیتالی کافی نیست؟ منتقدان معتقدند که جنس برقراری رابطه‌ای انسانی با مشتریان چیز دیگری است. موافقان هم بیش از حد روی توانمندی‌های دنیای دیجیتالی حساب کرده‌اند. اما حق با کدام دسته است؟
بازاریابی سبز

بازاریابی سبز چیست و متولیان آن چه کسانی هستند؟

بازاریابی سبز می‌تواند بازی دو سر بُردی باشد که هم برندها و هم مشتریان از آن منفعت می‌برند. افزایش شهرت و محبوبیت برندی که به طبیعت توجه دارد باعث استقبال بیشتر مشتریان از آن می‌شود و حفظ طبیعت هم به نفع همه بشریت است.