استراتژی تجربه مشتری
,

استراتژی تجربه مشتری در کسب و کارهای B2B چگونه است؟

تعیین استراتژی مدیریت مشتری در همه صنایع نقش مهمی در موفقیت و رقابت در بازار ایفا می‌کند. توجه به این موضوع نوعی منش و سبک زندگی است که موفقیت‌های زیادی به همراه خواهد آورد.
برند شخصی
,

برند شخصی به چه معنا است و کجا شکل می گیرد؟

برند شخصی مهم است... خیلی مهم‌تر از آنکه فکر می‌کنید. علت این است که با تعریف خود و ویژگی‌های‌تان در یک ویترین مشخص امکان انتقال پیام‌های موردنظرتان در ارتباطات‌تان با افراد مختلف بسیار ساده‌تر خواهد شد.
کالاهای تندمصرف
,

کالاهای تندمصرف و برنامه بازاریابی یا مدیریت تبلیغات مولتی چنل 

برنامه‌ریزی و مدیریت تبلیغات مولتی‌چنل برای کالاهای تندمصرف کار بسیار دشواری است. ماهیت این دست از محصولات طوری است که دست تولیدکننده را برای تمایز و تفاوت ایجاد کردن کمی بسته نگه می‌دارد. در نتیجه باید در بخش تبلیغات انرژی
تبلیغات درون فروشگاهی
,

تبلیغات درون فروشگاهی؛ انواع و نقش آن در جلب مشتریان به خرید

تبلیغات درون فروشگاهی یکی از روش‌های مهم تبلیغات است که در جذب مخاطبان نقش مهم و پررنگی را بر عهده دارد. برای موفقیت در این سبک از تبلیغات باید انواع آن را به خوبی شناخت.
فروش
,

فروش ارزش محور برای صنایع b2b و اصول کلیدی آن

فروش ثمره نهایی کسب و کار است. اگر در صنایع b2b یا سایر صنایع، شیوه درست استراتژی‌های فروش برای موفقیت را ندانید به هیچ‌وجه در بازار موفق نخواهید شد.
نگهداشت مشتری
, ,

چطور با افزایش نگهداشت مشتری؛ مزایای بیشتری کسب کنید

نگهداشت مشتری با استراتژی‌هایی دقیق و مناسب، شما را به سودی فوق‌العاده خواهد رساند که حتی فکرش را هم نمی‌کردید. اما این مهم چگونه امکان‌پذیر است؟

مدیریت تجربه مشتری و تجربه کارکنان چه ارتباطی با هم دارد؟

مدیریت تجربه کارکنان پیش‌زمینه اصلی برای شکل دادن به مدیریت تجربه مشتری است. با هدف‌مند کردن فعالیت‌های مختلفی که برای آموزش کارکنان صورت می‌دهید امکان ارتباط بهتر با مشتری هم برای‌تان فراهم خواهد شد.
تبلیغات چاپی
, ,

تبلیغات چاپی هنوز نمرده است؛ شما چه فکر می کنید؟

این روزها، با تبلیغات آنلاین ثانیه به ثانیه بمباران می‌شویم. بمبارانی که بعضا اجازه باز کردن جعبه ایمیل‌مان را از ما می‌گیرد. چون کافی است وارد صندوق پستی (INBOX) شویم و با انبوهی از تبلیغات اینترنتی، پُست‌های تبلیغاتی حمایت‌شده و... رو به رو شوی…
تبلیغات
,

تبلیغات و بازاریابی را در چرخه عمر محصول بهتر بشناسید|قسمت ۲

تبلیغات یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر سازمان و برندی است. اگر در دوره‌های مختلف عمر محصول خود نتوانید بهترین ارائه و معرفی را از خود داشته باشید در تنوع گسترده بازار امروزی جایگاهی نخواهید داشت.
تبلیغات
,

تبلیغات و بازاریابی را در چرخه عمر محصول بهتر بشناسید|قسمت ۱

تبلیغات یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر سازمان و برندی است. اگر در دوره‌های مختلف عمر محصول خود نتوانید بهترین ارائه و معرفی را از خود داشته باشید در تنوع گسترده بازار امروزی جایگاهی نخواهید داشت.
رنگ در بازاریابی
, , ,

رنگ در بازاریابی و تبلیغات چه نقشی ایفا می کند؟

رنگ در بازاریابی و برندینگ نقش خیلی پررنگی دارد. زیرا ضمیرناخودآگاه مخاطب را تحت تأثیر قرار می‌دهد. ضمیر ناخودآگاه هم که از هر چیزی در تبلیعات و بازاریابی مهم‌تر است و اقداماتی که برای تحریک آن به کار می روند بسیار اثربخش‌تر از اقدامات واضح و عملی هستند.
شبکه های اجتماعی
,

شبکه های اجتماعی در کسب و کار B2B چه نقشی دارند؟

وقتی بحث از تبلیغات در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی می‌شود، حواس همه معطوف به کسب و کارهای B2C می‌شود. بیشتر افراد معتقدند که شبکه‌ های اجتماعی مختلف و بستری که فراهم می‌کنند، برای فعالیت‌های تبلیغات و بازاریابی B2B مناسب نیست. چنین رویکردی کام…